ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ

Οι δράσεις αυτές STEM/STEAM των μαθητών θα υποστηρικτούν απο ένα ευρύ δίκτυο έμπειρων εθελοντών καθηγητών, μηχανικών και επιστημόνων μέσω δικτύου τηλε-διασκέψεων ανά τον κόσμο.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ  STEM/STEAM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:

 

1) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ S.T.E.M. (Ε3STEM)

http://e3stem.edu.gr/wordpress/?lang=el

 

2) Εκπαιδευτική Ρομποτική – STEM 

http://robotics-edu.gr

 

3) STEM Education

http://stem.edu.gr

 

4) Εργαστήρια STEM

http://www.vodafone.gr/portal/stem

 

5) ROBOTONIO

https://www.robotonio.gr

 

6) STEAM GREECE

 https://www.steamgreece.com

 

7) ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ & ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Αρχική

8) PIERCE COLLEGE

http://www.pierce.gr/stem-science-technology-engineering-mathematics

 

9) Ancient Greece Olympics STEM Challenges

https://www.teacherspayteachers.com/Product/Ancient-Greece-Olympics-STEM-Challenges-3180000

 

*****************************************************************************

STEM Mentor Exchange Mobile App / Connect Teachers With Industry Mentors

 

https://siliconslopes.com/stem-mentor-exchange-mobile-app-is-live-time-to-connect-teachers-with-industry-mentors-1c37774f1e01

 

APP:  Google Play and the App Store is called the STEM Mentor Exchange (STEM MX)

 

 

 

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://eef-diastima.gr/wp-content/uploads/2018/04/header-inner.jpg);background-color: #046299;background-size: contain;background-position: top center;background-attachment: fixed;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 200px;}div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container.dfd_stun_header_vertical_parallax {-webkit-transform: -webkit-translate3d(0,0,0) !important;-moz-transform: -moz-translate3d(0,0,0) !important;-ms-transform: -ms-translate3d(0,0,0) !important;-o-transform: -o-translate3d(0,0,0) !important;transform: translate3d(0,0,0) !important;}